نوشته شده توسط : <-PostAuthor->

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName-> ,

:: برچسب‌ها: <-TagName-> ,

:: بازدید از این مطلب : <-PostHit->
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : <-PostDate-> | نظرات (<-PostCommentCount->)
/weblog/file/img/m.jpg
Ramin در تاریخ : 1395/8/19/3 - - گفته است :
سلام وخسته نباشیدمن دربه دردنبال نوحه,,ذرعالمی الطاف خدادادیمه چاتدی,,ازحاج داودعلیزاده هستم اگه دارین ازطریق تلگرام به شماره :09179271477بفرستید ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
پرتو در تاریخ : 1395/7/22/4 - - گفته است :
با سلام داور نوحه حضرت زینب سال 54
یزید تابع اولانار بهشتی دوزخ سادی

/weblog/file/img/m.jpg
داور در تاریخ : 1395/7/16/5 - - گفته است :
سلام خسته نباشین خواهشنا منو راهنمایی کنین مداحی طلای ناب گوجی زوره یزید بیعت اپاردی از داود علیزاده را پیدا کنم با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
محمدی در تاریخ : 1395/7/16/5 - - گفته است :
سلام اگر نوحه بلبل اولدی عطر بو رنگ رخسار عاشقی از داود علیزاده دارید از تلگرام بفرستید هرکی داره خواهش میکنم

/weblog/file/img/m.jpg
asgar در تاریخ : 1395/6/19/5 - - گفته است :








سلام سایت عالیه. من دربدر دنبال نوحه که گفتم میگردم لطفا اگه دارید برام بفرستید مداحی ترکی از داوود علیزاده (حضرت ابوالفضل)با مقدمه: راه من از کثرت دشمن ز هرسو بسته بود داغها پی در پی و غمها بهم پیوسته بود. در ادامه ،بلبل اولدی عطر و بو رنگ و رخسار عاشقی ...

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی شریفی در تاریخ : 1395/2/4/cvc - - گفته است :
نـــــوحه ای گوزومــون نوری ابوالفضل رو دارم با شماره 09351818425 تماس بگیرید و از تلگرام بفرستم

/weblog/file/img/m.jpg
باقری در تاریخ : 1394/12/23/7 - - گفته است :
سلام.ممنون میشم صوت این نوحه رو برام بفرستید: اوزوم گوردوم که اهریمن سنه چاره یولین کسدی،اوزوم گوردوم سنه سیلی دینده لبلرون اسدی....
گرچه هرچه این نوحه رو سرچ میکنم باهمین موضوع ییک نوحه دیگه رو لود میکنه و اونچه که موردنظر منه نیست! چندساله دنبال این نوحه هستم ممنون میشم اگر برام بفرستید.

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی شریفی در تاریخ : 1394/11/2/cvc - - گفته است :
با سلام و خسته نباشید من بعضی از نوحه های اقای داوود علیزاده رو دارم نمی دونم چجوری ارسال کنم به شما. اگه خواستید می تونید با این شماره 09351818425 تماس بگیریدیاد بدید بفرستم یا از تلگرام بهتون بفرستم و ممنون از اینکه وقت گذاشتید سایت رو ارتقا دادید

/weblog/file/img/m.jpg
نورالدین قلیزاده در تاریخ : 1394/9/2/cvc - - گفته است :
بااهداء سلام وعرض خدا قوت . بنده چندسالی است که دنبال مداحی حاج دادو با عنوان بلبل اولدی شمع .....ذرخسار عاشقی ... میگردم خاهشمند ام در صورت امکان به بنده ارسال نمایید باتجدید احترام

/weblog/file/img/m.jpg
خــــادم مولا در تاریخ : 1394/8/18/cvc - - گفته است :
سلام خسته نباشید اگه خبردار از مراسم های حاج داوود علیزاده شدید یا ادرس و تلفن حاج داوود علیزاده رو داشتید لطف کنید به این شماره بفرستید از طریق پیام 09387980417 فقط تو رو خدا بی خبر نزارید اجرتون با اقام امام حسین

:cvc.music@att.net">ایمیل مدیر
  • تماس با ما
  • انجمن
  • پروفایل
  • عناوین مطالب
  • آرشیو
  • ثبت نام
  • ورود به سایت
  • متن دلخواه شما