نوشته شده توسط : <-PostAuthor->

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName-> ,

:: برچسب‌ها: <-TagName-> ,

:: بازدید از این مطلب : <-PostHit->
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : <-PostDate-> | نظرات (<-PostCommentCount->)
/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی صفری در تاریخ : 1394/8/15/cvc - - گفته است :
باسلام بنده چندین باراینترنتو زیررو کردم تا نوحه ای غنچه نیلوفری با صدای مرحوم حاج داود موذن زاده پیدا کنم نشد اگه چنانچه در آرشیو شما بود ممنون میشم بذارید

/weblog/file/img/m.jpg
حافظ در تاریخ : 1394/8/7/cvc - - گفته است :
یاشاسین

/weblog/file/img/m.jpg
فرزانه در تاریخ : 1394/7/19/cvc - - گفته است :
سلام .یک سال گذشت و من درخواست سال پیشمو دارم
واسه سال 74 باید باشه فکر کنم.اوایل 70.مراسم طشت گذاری.جعفر ایمان نژاد
یه جاش رو بلدم که میگه گونداغی گانا باتان,سوت امر عسگریم
اولوم فدا علی جان...
توروخدا اگر دارید بذارید

/weblog/file/img/m.jpg
سيد علي كريمي در تاریخ : 1394/5/20/cvc - - گفته است :
بنام خدا
با عرض سلام
بنده روضه جناب حضرت علي اصغر بنام روضه سود امر از آقاي جعفر ايمانژاد را ميخواهم خواهشا" ياري بفرمائيد

/weblog/file/img/m.jpg
سعادتی در تاریخ : 1393/12/14/cvc - - گفته است :
سلام خیلی ممنون خیلی عالی بو د واقعا استفاده کردیم اجرتو ن با امام حسین علیه السلام یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
فرزانه در تاریخ : 1393/8/7/cvc - - گفته است :
سلااام
پس نذاشتید؟؟؟

پاسخ:در وقت مناسب قرار میدم

/weblog/file/img/m.jpg
فرزانه در تاریخ : 1393/8/3/cvc - - گفته است :
با سلام وخسته نباشید
من کاست یک نوحه فوق العاده از ایشون داشتم که گم شده و خیلی دنبالش هستم.واسه سال 74 باید باشه فکر کنم.اوایل 70.مراسم طشت گذاری.جعفر ایمان نژاد
یه جاش رو بلدم که میگه گونداغی گانا باتان,سوت امر اسگریم
اولوم فدا علی جان...
توروخدا اگر دارید بذارید
من عاشق اون نوحه هستم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد مهدی رضوانی در تاریخ : 1393/8/1/cvc - - گفته است :
ععععععععععععععاااااااااااااااا اااااااااااااااللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللییی ییییییییییییییییی: *:)

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1393/7/28/cvc - - گفته است :
خواهشا نوحه های اقای داوود حقیقی را برای دانلود بگزارید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1393/7/22/cvc - - گفته است :
سلام . پیشاپیش فرار رسیدن ایام حسینی . ماه محرم .ماه خون . ماه عزای شیعیان تهنیت وتسلیت باد.حسین دیوانه سی عاقل واللاه .

:cvc.music@att.net">ایمیل مدیر
  • تماس با ما
  • انجمن
  • پروفایل
  • عناوین مطالب
  • آرشیو
  • ثبت نام
  • ورود به سایت
  • متن دلخواه شما