نوشته شده توسط : <-PostAuthor->

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName-> ,

:: برچسب‌ها: <-TagName-> ,

:: بازدید از این مطلب : <-PostHit->
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : <-PostDate-> | نظرات (<-PostCommentCount->)
/weblog/file/img/m.jpg
مجید در تاریخ : 1395/7/18/7 - - گفته است :
خدا رحمتش کنه اون کسی بود که باعث شد من یه کم آدم بشم خیلی دلم تنگشه خدا بیامرزه سیدمون را

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1394/9/26/cvc - - گفته است :
نور به قبرش بباره

/weblog/file/img/m.jpg
محمد جواد در تاریخ : 1394/9/7/cvc - - گفته است :
سید دلم بی قرارته .این دنیا که نشد انشاالله اون دنیا پای منبرت برای امام حسین سینه بزنم

/weblog/file/img/m.jpg
منصور در تاریخ : 1394/8/9/cvc - - گفته است :
سید جواد یه دونه بود.شک ندارم اون بال هم مداحی هاش محشر به پا میکنه.رمز ماندگاریش از ته دل خوندنش بود.یعنی هر چیو میگفت با پوست و گوشتش و دلش باور داشت.دمش گرم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسین رهبری در تاریخ : 1394/8/3/cvc - - گفته است :
واقعا سید جواد ذاکر بهترین مداح بود خیلی خیلی هم دوستش دارم خیلیم براش گریه کردم من واقعا دیونا وار عاشق سید جواد بودم خدا رحمتش کنه من نوحه تصوصیرثی نوش من میش مکن از ذاکری رو میخوام هرکیداره به ایمیلم بزنه

/weblog/file/img/m.jpg
امین در تاریخ : 1394/8/2/cvc - - گفته است :
راست میگن اون خدا بیامرز میگفت به گردن من قلاده بندازین

/weblog/file/img/m.jpg
بهرام در تاریخ : 1394/7/23/cvc - - گفته است :
روح پاکت در جوار آقایت حسین (ع)سیدبزرگ

/weblog/file/img/m.jpg
ذاکری در تاریخ : 1394/7/23/cvc - - گفته است :
ممنون بابت سایته خوبتون.روحش شاد

/weblog/file/img/m.jpg
زیتون در تاریخ : 1394/7/23/cvc - - گفته است :
روحش شاد همنشین امیرالمومنین باشه

/weblog/file/img/m.jpg
مهران ابیک در تاریخ : 1394/4/16/cvc - - گفته است :
روحش شاد و یادش گرامی بهترین مداح بود بخدا خدا بیامرزتش خیلی دوسشدارم

:cvc.music@att.net">ایمیل مدیر
  • تماس با ما
  • انجمن
  • پروفایل
  • عناوین مطالب
  • آرشیو
  • ثبت نام
  • ورود به سایت
  • متن دلخواه شما